S1, E1: The tough and fearless Marine Lieutenant Colonel Bill Kelly who has made his career as a top gun fighter pilot and war hero unwillingly faces a new mission: to take a band of talented, determined young Marines, and turn them into an elite multi-skill crisis task force.