B-Boy Ronnie in Mumbai
시즌 1, 에피소드 4: B-Boy Ronnie, of the American contingent of Red Bull BC One All Stars who's travelled to Mumbai for the Red Bull BC One World Final 2019. Get to know him as he checks out the city’s breaking scene.