Babar the Borrible
S4, E7: Sarah and Len divert a family outing to visit Lila’s mom, leading to a blowup between the siblings. Ali breaks off from the group to visit her friend Lyfe in Ramallah while the other Pfeffermans engage in some questionably authentic tourism of desert life.