Babies and Fools
시즌 5, 에피소드 17: When similar car accidents uncover the fact that someone may be targeting innocent people, a determined Dawson (Monica Raymund) takes matters into her own hands to help push things along. Severide (Taylor Kinney) does everything he can to make Anna (guest star Charlotte Sullivan) feel welcome in her new Chicago surroundings. Herrmann (David Eigenberg), Kidd (Miranda Rae Mayo) and Dawson decide to have Molly's included as a stop in this year's pub crawl, despite strong concerns from Otis (Yuri Sardarov), who may have his own reasons for standing alone. Meanwhile, Casey (Jesse Spencer) tends to his Alderman's duties when a persistent constituent asks for his help in resolving an issue.