Baby Monkeys
S1, E2: Jason, egged on by his friends (and several beers), posts an ad looking for Jane on missed connections. Tina loses her license to mock him, when, while anxiously awaiting a text from Brett, she de-virginizes an intern. Stacey and Eric have new mattress sex on a mattress that turns out to be anything but new.