Baby Tooth/Slobber Slug
S1, E4: When Baby Shark loses his tooth for real, he and William team up with an unexpected ally to track it down. A game of Barnacle Ball turns into a rescue mission after Hank's pet rock, Rocky, is hit into the Lair of the Slobber Slug.