Baby Tu Toh Shark Hai
Сезон 1, серия 2: Lavanya’s mother puts her foot in her champagne-filled mouth in front of Rishabh’s eggless-cake demanding parents which forces them to expedite their wedding plans. Arjun invites the gang to a big party where Preet hooks up with a filmstar with an extra K in his name. Shahid finds himself not on the guestlist. New lovers struggle to find space in the big city but find adventure instead.