Babylon, the Condemned, and the Memories of the King
Сезон 1, серия 2: Waver Velvet, who fought side by side with Iskandar during the Fourth Holy Grail War, receives a visit from Reines El-Melloi Archisorte and Melvin Weins. Reines asks Waver to help her with something as payment for the debt.