Babylon
S1, E6: A taboo office romance is revealed. At a brainstorming session, Peggy proves to be more than a secretary, opening up new opportunities for her at Sterling Cooper. Meanwhile, Rachel faces her conflicted feelings for Don after he seeks out her advice on a new campaign.