Brooklyn Nine-Nine Bachelor/ette Party
S5, E19: Charles plans an elaborate scavenger hunt for Jake's bachelor party, but the day goes awry when the guys decide to take some short cuts instead. Meanwhile, Amy's bachelorette party escalates when the ladies realize she previously slept with a member of her soon-to-be wedding band.