Сезон 2, серия 22: Jess decides to throw Cece a surprise bachelorette party while Nick and Winston awkwardly take her fiancé, Shivrang, out for the night. Then, as Schmidt desperately tries to find a real girlfriend in time for the wedding in order to get a “plus one,” he is forced to seek out his old girlfriend from his “fat Schmidt” college days.