Back from the Dead
Сезон 1, серия 1: Showing real-life events from across the globe, using footage from the rescuers themselves, Extreme Rescues challenges traditional survival stories. In this episode, a kayaker in New Zealand fights to save his drowning friend, French snowboarders race against time as they try to find their friend buried in an avalanche, and a helicopter crew in Canada is called to rescue a hiker on a remote peak.