Back in Your Arms
S1, E3: John breaks the protocol of the Agent X Brotherhood to protect his former lover from members of a Washington D.C. based cabal intent on taking down the President. Natalie, Malcolm and Judge Thorne work to unmask the members of the conspiracy.