Back to School Mr. Bean
S1, E11: Mr. Bean gets a bit charged up at the science demonstration and finds the art class disgraceful. Someone runs off with his trousers after a judo class and in the car park Mr. Bean's car comes under a bit of pressure which leaves a lasting impression on them both.