Back to School
S2, E1: Katie's efforts to get more time for herself backfire when she is forced to mend fences with the Westport moms by volunteering to run the school's spring gala. Meanwhile, Oliver proves to Katie that his passion for ballet is genuine, inspiring her to confront his belittling teacher and stick up for him.