Back to School
S1, E21: Kate begrudgingly agrees to accompany Jackie to her high school reunion, not fully realizing all that it entails. Meanwhile, Pete and Diane take Hillary and Warren to visit a college campus, and Bert is left in the care of Meg and Tevin.