Back to the Garden
S2, E7: A Jewish funeral at Fisher & Sons leads Nate to seek spiritual guidance from an intense female rabbi. Claire is surprised to meet a guy while visiting her Aunt Sarah. Meanwhile, a medical emergency prompts David to consider giving his relationship with Keith another shot. Federico's jealous suspicions about his cousin Ramon prove to be very misguided.