Back Up, Dancer
Сезон 7, серия 2: After Jack (Sean Hayes) took off as a backup dancer with iconic pop star Jennifer Lopez in last season's finale, he now reappears in the same role - but as part of Jackson's performance tour. Elsewhere, Will (Eric McCormack) and Grace (Debra Messing) try to get back to business as usual and mend Grace's broken heart. Megan Mullally also stars. Will Arnet ("Arrested Development") and Bobby Cannavalle ("The Station Agent") guest-star.