Back with a Kodiak
S7, E5: The Diesel Brothers are back! Diesel Dave picks his first giveaway truck and dreams big attempting to build the 2020 version of the Kodiak. Todd LeDuc challenges the guys to a desert race and flips the script by picking The Muscle to be on his team.