Backfire
S2, E4: Tim Riggins (Taylor Kitsch) and Jason Street (Scott Porter) head to Mexico as Street hopes to explore experimental surgery. Riggins, who is concerned about Street, turns to Lyla Garrity (Minka Kelly) who is busy trying to help a new comer to Dillon. Meanwhile, Coach Taylor (Kyle Chandler) makes a huge career move that will change his life. A big development in a police search causes tension between Tyra (Adrianne Palicki) and Landry (Jesse Plemons) as Landry starts to consider confessing what he did to the authorities.