Backfire
S2, E10: In a case that hits a little too close to home for Rusty, a 19-year-old prostitute is brutally murdered. The squad rushes to reach a deal with the remorseless killer they believe is part of a larger criminal enterprise. Their efforts, however, do not sit well with the judge assigned to the case.