Backyard Concert
S17, E3: Trisha Yearwood and guitarist Johnny Garcia celebrate 30 years since the release of her first album with a backyard concert for friends and family. They make Orzo Salad Jars, Roasted Pepper Feta Poppers and Steak and Veggie Skewers.