Bad Alibis
S1, E5: Despite being ordered by Lt. Cosgrove to take time off, Hoffman enlists Dex's help to investigate a case; Tookie's culinary skills come in handy at Bad Alibi; Dex stresses over an interview to become a certified private investigator.