Bad Girls
S2, E7: Alicia is on the road to successfully arguing that her teenaged pop star client, Sloan, is innocent of a DUI, until Cary drops a bombshell that could ruin the starlet's career and life. Meanwhile, Peter's campaign hits a snag when the Democratic Committee tells him to drop out of the race.