Bad Ideas
S2, E2: It is the first day of school at Dillon High and with new beginnings comes a lot of changes. Tami's (Connie Britton) new life as a mother of a newborn and a teenager proves to be very tough, especially with the separation from Coach Taylor (Kyle Chandler), who continues his coaching job at TMU. Matt Saracen (Zach Gilford) is slowly watching his 'perfect' life slip away, while best friend Landry (Jesse Plemons) tries to embrace his newer, better lifestyle despite a recent event that really changed his life. However, the new school year proves to not be bad for all as Brian 'Smash' Williams (Gaius Charles) is constantly being praised by coaches, scouts, and fans.