Bad Medicine
Сезон 2, серия 18: Bull helps a doctor who crossed state lines to purchase a marijuana-derived oil to treat her patients in Virginia, where the oil is illegal. But the case is complicated when Assistant U.S. Attorney Sylvia Banner has the DEA arrest her for possession with intent to distribute. Dana Delany guest stars.