Bad Shoes / The World According to Dil & Spike / Falling Star
S8, E8: Tommy and the babies save Stu from the world's most obstinate pair of shoes. Tommy and Chuckie wonder what Dil and Spike think about. The babies hear there are going to be falling stars and 'travel' into space and combat Angelica.