Bad
S1, E13: Tensions are high as Peter's appeal trial begins and Alicia defends a wealthy client in civil court whose innocence she doubts, even after he's found not guilty in criminal court of murdering his wife. Meanwhile, Diane decides to take precautions when a felon she successfully prosecuted is about to be released from prison.