Murder, She Wrote Badge of Honor
S8, E21: Jessica (Angela Lansbury) becomes involved when Seth's (William Windom) former Army buddy (Gerald S. O'Loughlin) arrives in Cabot Cove and is accused of murdering his new employer (Cliff DeYoung). Guest star: Robert Lansing.