S1, E3: The rivalry between Brianna and Haley and Summer and Marissa carries over to a group softball game and puts the rest of the Baes on edge. Jordan looks to Shiva for support as she struggles with how to come out to her grandparents. Summer agrees for her and Marissa to be painted by Mel, but doesn’t realize they will be nude.