Balance Your Heart Chakra
S1, E4: Discover the physical and subtle qualities of anahata chakra, the fourth energetic center, located in the center of your chest. Expand potential for love and compassion through mantra (chant), mudra (hand gesture), breathwork, and gentle movement.