Balance Your Root Chakra
S1, E1: Journey into the physical and subtle qualities of muladhara chakra, the seat of your infinite potential, located at the base of your spine. Through accessible mantra (chant), bandha (energy lock), and mudra (hand gesture), clear any fears and ground deeply into yourself.