Bali
S3, E7: Murtaugh turns to Tom Barnes for help on a high-stakes cartel case. Meanwhile, Roger and Trish meet Natalie (recurring guest star MAGGIE LAWSON) and Maya (SHAY RUDOLPH) for the first time. And tensions mount between Bailey and “The Gute” as the new partners begin to work together.