Bambola
S1, E4: The Hilshire-Triela fratello head to Naples in search of Mario Bossi, an infamous criminal long since retired. Their mission is to find and protect Mario, even against his wishes. Reason: many people want him dead -- He's a government witness in a case against organized crime. But the friction between Hilshire and Triela might be too much of a struggle for the fratello as they try to concentrate on their mission.