Banana Express
S1, E4: When Martin offers him a manual labor job assisting Mars.ly’s rat-catching handyman, Sluggo, Jeff starts to think that things are looking up. But his status quo is threatened by a fling with one of the company’s scientists, Crystal, and a run-in with some mysterious robots that leads deep into the colony’s underbelly.