S1, E3: Now with Lassic in the fold, Theo’s forces are routing the free Lords of neighboring territories left and right. At Siluca’s suggestion, he decides to assume the name Cornaro, after a hero from his homeland of Systina. But far from becoming a household name, Theo is instead rumored to be a mere figurehead. It is then that a town in Theo’s village is struck by Chaos Disaster. And a fiery Salam...