Bang
S12, E22: When an abandoned baby is found on playground, Detectives Benson (Hargitay) and Stabler (Meloni) go in search of the child’s caregiver. Upon meeting the nanny and her boyfriend, Ken Turner (guest star John Stamos), they soon realize that he is also engaged to the baby’s adoptive mother, Dede Aston (guest star Lori Singer). As the detectives dig deeper into Turner’s malevolent past, they realize that the law may be on his side.