Banjo
S1, E6: Space Ghost is nurturing a special pet--Banjo the sea monkey. Zorak sabotages the interview with Schooly D by hypnotically controlling Space Ghost's mind. 'Weird Al' Yankovic reveals that he can eat his weight in Ding Dongs, but his interview is cut short by Banjo, now a colossal brine shrimp intent on destroying the set.