Trailblazers Baptism By Fire
S1, E2: Rookie Trailblazer Chris leads the hunt for a Caiman after Nick's accident forces him to tap out of Bolivia. In Papua New Guinea, Gary must win passage through local tribes. In Ecuador, a lightning storm pins down Shaun's team on an active volcano.