Bar Lies
S2, E6: The premiere day of "Dancing with the Stars" has finally arrived and James is in LA in prime dancing form, while Chloe is back home taking some liberties with James' empty penthouse with one of her infamous scams. June tries to step in and teach Chloe the importance of honesty... that is, until her own belief system is shaken. And when James finally step into the spotlight, mouths will drop.