Bar Mitzvah Hustle
S4, E14: Steve and the gang sabotage a stuck-up kid's bar mitzvah after he hits on Steve's girlfriend, Debbie. But when Snot gets wrongly accused of stealing the kids bar mitzvah money, he must answer to the Rabbi and his own celebration is in jeopardy. Meanwhile, Stan and Francine pitch a cell phone idea to Verizon, but the plan gets fuzzy when they can’t deliver the goods.