Barbecue Four
Сезон 7, серия 12: Clayton Farlow and Miss Ellie have a surprise for the guests gathered at Southfork for the annual Ewing barbecue. Reactions vary after Clayton announces that he and Ellie are engaged, but J.R. is furious. Bobby tries to get Jenna to quit her job so that he can see more of her. J.R.'s plotting against Cliff Barnes gains momentum and Sly makes a deal with Cliff to support her and her brother.