Barbie's First Floor Face-Off
S1, E1: All sixteen renovators gather to kick off the competition, and the first two teams go head-to-head: Egypt Sherrod and Mike Jackson vs. Jasmine Roth and Antonia Lofaso. Judges Jonathan Adler and Tiffany Brooks are joined by guest judge Maureen McCormick.