Chicago Fire Barely Gone
S12, E1: Firehouse 51 is forced to share its space with Firehouse 17. Kidd and Herrmann fight over Ritter. An arson case tests Kidd and Severide's relationship. Firehouse 51 says goodbye to one of its own.