Barfy's Babies/Butts Up
S2, E4: Sanjay & Craig try to find the "hook" to help a boring puppy find a home. What starts as Sanjay & Craig playing a schoolyard game turns into a mythic adventure involving a girl in trouble and a villain called the Butt Master.