BARGAIN
S1, E1: Juyoung and Hyungsoo meet for the first time in room 506. Hyungsoo bargains the price for Juyoung and goes into the bathroom. Meanwhile, Juyoung makes a peculiar phone call with someone and tells Heesook about the appointment.