Bargaining
S1, E3: A.D Police set off on a mission to destroy the illegal voomer factory. However, the Syndicate's main henchman Liam sets up a trap that stops the AD police action. Kenji is angry at the Syndicate and decides to complete the mission by himself again. The only person who follows him without a word is Hans. The two of them complete the mission and the trust between the partners seems to be growing stronger now.