Barons and Barolo
S1, E3: Michael and Charlie travel to San Silvestro in Piedmont, Italy. We learn about the importance of rich carbonate soil and aging in large barrels to produce top quality Barolo wines. At a favourite local restaurant the Wine Guys marvel at the custom of pouring wine over top of ravioli.