Bart the Genius
S1, E2: After switching I.Q. exams with Martin Prince, Bart is placed in a school for geniuses, and everyone is put to the test. Can Principal Skinner contain his joy? Will Homer survive a night at the opera? Does Bart’s brain blow up? This exceptionally gifted story holds all the answers!!