Barting Over
S14, E11: Telecast as the 300th episode of The Simpsons, “Barting Over” has Bart learning that he was once a child star whose earnings were squandered by Homer. Bart sues to become legally emancipated and Homer can only win him back with the help of skateboarding legend Tony Hawk.